Sabtu, 26 Februari 2011

i NEED FREEEEEDOM

credit to someone :
maaf lah kalau aku dah menyakitkan hati kau
maaf jugak kalau aku  dah buat kau tertunggu selama ini
maaf lah kalau aku dah mainkan perasaan kau
kau kena sedar yang aku bukan untuk kau lagi
bebaslah kau dari hidup aku
aku tak mintak kau datang
aku jugak tak mintak untuk kau pergi
kita sama-sama ada fikiran
fikirlah untuk kebaikan diri masing-masing
janganlah kau menyiksa fikiran dan perasaan kau
carilah ketenangan yang sentiasa mencari kau selama ini
jangan biarkan ketenangan itu lari
meninggalkan diri kau
aku tak mahu kau terus bertepuk sebelah tangan
yang amat mustahil untuk menghasilkan bunyi
yang kau idam-idamkan selama ini
cukuplah kita sekadar berteman
teman tapi mesra juga sedah memadai bagi kau dan aku
janganlah kau memintanya lebih dari itu daripada aku


beralih dari topik yang membosankan di a
tas

baru2 nie dy muncul
depan mata aku
tanpa aku jangka sama sekali
yang itu akan berlaku tanpa aku sedari
yang menyakitkan hati
dy bule hiraukan aku mcam tu je
padahal dy kenal aku
malah lebih dari tu
berkepit dengan orang lain
sakit mata memandang
ngek !!!
kenape ha ?
kaw engat aku ta perasan ke ha ?
dy tu just adikangkat kau je
lebihkan dy pulak
kaw engat aku nie ape
bengang nye !
uke fine !
kaw bule pilih sama ada
adik angkat kaw tu
atau awek kaw sendiri !!
  UNDERSTAND !!!?
aku engat kaw nie lain dari yang lain
memang aku ‘tabek spring’ ah
lepas aku kenal ngan kaw
tapi ta sngke yang kaw nie same je
dengan buaye2 kat lua sane tu
ops !!
maaf lah kalau ade sape2 yang terase
aku ‘tulis’ nie puwn berdasarkan
perasaan aku yang macam
volcano
sekarang nie
erm uke la readers
thanks for coming
sudi dengar aku merepek dekat cnie
chow dulu
toodles !!!



0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet