Isnin, 31 Januari 2011

GIVE ME A LITTLE SPACE


Selamat tinggal
kau telah menjadi kenangan dalam hidup aku
pergi dari hidup ku
jangan pernah engkau kembali lagi selagi aku 
belum merelakannya
kau tidak akan pernah faham 
apa yang aku alami
biar lah aku seorang sahaja
yang mengetahui nya
jangan kau menganggu lagi perasaan ku ini
jangan sesekali engkau ungkitkan
kembali kenangan masa silam
berikan aku sedikit ruang untuk kebebasan
kebebasan untuk berfikir hujung pangkal
jangan engkau mendesak dan memaksa aku
aku tidak mahu itu
aku hanya mahu engkau menghormati
keputusan yang aku beri
tidak lebih dari itu
jangan engkau merayu lagi
jangan engkau meraih simpati lagi
terimalah kenyataan
bahawa kau tiada lagi dalam hidup ku


0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet