Ahad, 1 Mei 2011

i need know the truth !


Assalamualaikum semua :')
malam semalam , sedang aku 'bermesej' dengan seorang kawan yang agak lama la jugak aku kenal dia . tiba-tiba dia kasi tahu yang dia ta sehad . and then , dengan ta serius nya aku tanya la dia 'demam ?' tapi bukan . dia cakap dia sakit . barah otak . aku apa lagi , giler punye gelak terbahak-bahak lah . mana ta nya ta pernah-pernah dia buat lawak sebangang  nie . lepas aku gelak tu dia tanya aku 'kenapa gelak ? saya x wt lwk pon .' bila dia tanya macam tu , hati nie dah rasa ta berapa sedap dah . aku tanya lagi untuk dapat kan kepastian , untuk pastikan yang dia ta main-main . tapi dia tetap cakap benda yang sama . walaupun aku rasa yang dia ta main-main tapi still ta percaya . susah lah . tapi kalau betul benda tu semua , mak ai ! OMG . kenapa ? kenapa ? kenapa mesti kawan aku ? aku harap sangat yang dia main-main dengan aku . Ya Allah .. tolong lah . aku perlu tahu kebenaran itu . jangan lah sampai dia permainkan aku dengan cara yang macam nie , atau jangan lah sampai dia betul-betul menghidap penyakit nie . Amin Ya Rabbal Alamin . . . :')




0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet