Khamis, 1 September 2011

APA YANG PEREMPUAN TAK TAHU PASAL LELAKI ?


I will make a consciuos effort to be agreeable . I will be kind and courteous to those who cross my part , and I'll not speak ill of others . I'll improve my appearance , speak softly , and not interrupt when someone is talking Sorry merepek atas tuu =.= Back to real topic . Ada topik ke ? Okay ada . Petang tadi since aku jalan2 dalam dunia cyber , ada la singgah kat satu blog empunya Mr.K . Blog nie setanding dengan blog Zackzuhairi . Best doe ! Asyik senyum jea aku baca entry2 dia yang bagai2 tuh . Menyinari lagi lebaran hari nie . K stop annoying . Actually , aku tertarik sampai nak terjatuh dengan satu entry 'APA YANG PEREMPUAN TAK TAHU PASAL LELAKI' .Okay ! Banyak lah jugak benda baru yang aku dapat since baca blog dia niee . And I just want to share dengan you all(cehh,bajetbanyakreader(s)jee) . 
Bagi aku lah kan , lelaki nie jenis yang cool and the most important is dorang jenis yang cepat bosan . So ,  kenyataan bagi aku terbukti laa bila kita tengok couple2 kat luar sana tuu yang 'couple clash couple clash' . Yang si awek nie frust menonggeng2 , yang si pakwe pulak elok je sembang2 dengan member sambil minum teh tarik dekat kedai mamak siap tengok bola lagii . See ? Cool kan dorang ? XD








Life is simple , it's just not easy .






Okay . Aku ada terbaca dekat formspring mamat mana ntahh .
' I benci dekat bf I . Bila date , dia mesti datang lambat . Perangai pun kadang2 tak senonoh . Kalau jumpa perempuan , mesti pandang2 usha2 .'


HAHA . Kesian you girl . Biasa lah tuu . Nie mesti awek yang kuat cemburu tahap gaban niee . Okay per bf you tuu pandang2 usha2 perempuan tuu , kalau dia raba2 perempuan tuu ? Tak ke you yang aniaya akhirnya . Biasa lah girl , lelaki . . . you pun kalau jumpa pakwe2 hansem lalu depan you pun you mesti cuci2 mata even you tengah date dengan bf you . Adil kan ? XD


Hmm . Aku ada sorang kawan lame nie . Aku ingat lagi dia pernah tanya aku . . .
Kenapa bila perempuan baik dengan lelaki , lelaki akan perasan yang perempuan suka kat dia ?


Truely , maybe . . . 'benda' nie boleh dikatakan jaranglah perempuan nak baik2 dengan lelaki . So , disebabkan tuu , lelaki tuu akan rasa yang perempuan tu suka dekat dia . Okay sayang ? =)


Okay guys . HAHA , Aku just nak share something new jea dekat korang . Actually , banyak lagi benda nak tulis cuma penat jari nie nak menaip . Penat beraya laa katakan . . . HAHA . Byeeebyeee :)









                                                                                                    

0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet