Jumaat, 26 Oktober 2012

The Last Sweet Moment With Them This Year - maybe :D


Assalamualaikum reader(s) hikhok ^^


  Ahad lepas kami ada kem di Kalumpang Resort Training Centre ;) We enjoy much on that day :D




We are at the first trip . So kami sampai dulu :D Lepas susun barang kami terus survey tempat . Cantik :)


Diorang pon first trip jugak *alaa blur -,-* tekan pic untuk besar :3









Lepas kami survey tempat tengok jam still awal lagi . Trip lain pon tak sampai lagi . Kami decide nak tengok monyet . And the incident begins -,-''


Sementara tunggu trip-2 yang lain , kami main-2 dengan monyet . Nama monyet ni 'Rose' :D comel kan ? Kami yang bagi nama tu . Macam 'sesuai' pulak dengan monyet tu :D First-2 monyet tu nampak kami agresif gilaa . Agak nyaa kalau monyet tu tak dirantai mesti dia kejar kami -,- Masa kami main-2 dengan monyet tu aku dengan gatal tangan nya pergi hala kan pen aku dekat Rose . Tak sangka pulak genggaman Rose lagi kuat dari aku . Aku tarik sekuat hati aku and fine Rose menang . Dia dapat pen tu . Lepastu Rose gigit . Sampai pecah pen tu . Kami cuak o.o Then Rose makan pen tu , and bahagian mata pen tu Rose telan . Lagi kami cuak O.O Monyet tu macam menggelabah jugak lah . Mungkin sakit . Yelaa , telan benda tajam . Aku memang dah cuak sangat dah . Aku kot punca . Gatal sangat tangan bagi pen dekat Rose . Kawan-2 aku semua suruh aku cool . Jangan bagi orang lain syak . Still tak boleh . Rose dah macam apa entah . Mungkin masih sakit . Tak lama lepas tu kecoh-2 ada pihak Kalumpang datang . Dia tenangkan Rose yang tengah agresif tu . And kami bagitau diorang perkara sebenar . Diorang kata tak apa . Kay finee tak apa . Kami lega lah sikit . Tapi bukan sebab Rose , sebab pihak diorang tak marah sebab kami buat monyet diorang macam tu . Kami tak sengaja . Kami mintak maaf *buat muka comel* Sebelum benda lain terjadi kami terus 'blah' dari tempat tu . Kalau monyet tu jadi apa-2 mesti aku rasa bersalah sesangat sangat lah sangat -_-


sebelum tu :P *fokus dekat monyet*



Lepas semua trip sampai kami terus mulakan aktiviti . Aktiviti air tersangatlah best :D


Me :D



Wanie a.k.a photographer :D


Mak jemah ehh eh Shidaa :D


 Hahamboiiii Hannah :D


Ezzatyy :D


Pipin *alalala* :3


Hihi ^^




Superman xD





And last but not least for all yang mengenali saya *ecehh* especially to all my lovely friends . Selamat Menyambut Hari Raya AidilAdha :) okayy okayy , diorang semua dah panggil tu . Kami nak pergi beraya . Toodles :D

0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet