Khamis, 8 November 2012

SEGMEN : Enam perkara tentang saya :D


Assalamualaikum and Hello reader(s) :)





Okay guys :D lai lai join segmen nih !

First ! 1 . Aku ni seorang yang pemalu :3 ewahhh . But seriously I am . Kawan kawan aku cakap masa first time mereka kenal aku mereka ingat aku sombong . HAHA . Sombong sebab tak banyak cakap . Actually aku ni memang jenis pemalu yang teramat sangat . But once bila mereka dah kenal aku baru mereka tahu yang aku ni gila gila orangnya . Seriously kawan kawan aku yang cakap macam tu dekat aku :) Tak lah sombong seperti yang mereka anggap :3

Second ! 2 . Aku seorang pendendam . Yes aku mengaku memang itulah sifat aku . Walaupun aku dah maafkan kesalahan seseorang tu tapi aku masih tak dapat lupakan apa yang mereka dah buat dekat aku. Yelaa , tak semestinya kita dah maafkan seseorang tu bererti kita boleh lupa apa yang mereka dah buat dekat kita . Aku tak suka bermusuh sebenarnya . Tapi bila seseorang dah buat masalah dengan aku memang aku tak akan lupakan apa yang dia dah buat dekat aku sampai bila-bila . Aku harap aku dapat jauhi sifat aku yang pendendam ni . Tak elok kan :)

Third ! 3 . Aku mudah menangis . Yes , aku mudah sangat untuk menangis . Seorang yang sensitif . Even seseorang marah aku and naikkan suara sikit pon aku akan cepat terasa .Walaupun aku mudah menangis tapi aku jenis yang tak tunjuk . Tempat spesifik untuk aku menangis ialah dalam bilik aku sendiri . The only private room . And moment yang paling sesuai ialah sebelum tidur . That moment bila suasana dah sunyi sepi masa tu lah aku luahkan dengan airmata :')

Fourth ! 4 . Aku suka main piano . Haha , even aku suka main piano tapi aku taklah se-expert pemain piano yang lain . Real piano pun aku tak tahu sangat . Yang selalu aku main dekat rumah tu namanya 'organ' . Bukan organ manusia kay , tapi organ yang macam piano tu :p HAHA . One day nanti aku nak ceburi bidang piano ni dengan lebih mendalam . InsyaAllah kalau aku ada masa . Ini sekadar hobi :)

Fifth ! 5 . Aku suka menari dan menyanyi . Memang sejak aku di bangku sekolah rendah lagi aku dah ceburi bidang seni ni . Family pun banyak bagi galakan . Especially dalam bidang tarian . Bakat ni mungkin aku warisi dari ibu aku , beliau pun seorang yang aktif dalam bidang tarian suatu ketika dahulu . Ibu borek anak rintik , ehh ? :p 

Sixth ! 6 . And last but not least , aku kuat makan actually T.T Tapi aku memang susah nak makan nasi . Tak tahulah kenapa . Dalam suatu jangka masa yang pendek aku dapat habiskan banyak makanan . Terutamanya masa online . Kekadang sambil online aku makan . Aiskrim -.- Janjan -.- Chocolate -.- Ohh I hate this . Tapi sejak kebelakangan ni aku dah boleh kawal nafsu makan aku walaupun tak selalu . Tapi okay lah dari dulu kan ? :p And one more ! Jangan bagi aku stress . Bila aku stress mesti aku makan . Habislah aku kalau macam tu -.- Okay guys ? :D 


Done untuk segmen ni ! :D korang yang berminat boleh join . Dateline 30 November ni . And mungkin akan diubah :) And jangan lupa untuk tag kawan korang at least dua orang and make sure diorang tahu . Okay ?



Nah link ! Tak paksa okay ? ;)
Segmen : Enam perkara tentang anda !


5 ulasan:

  1. thanks sebab sudi join segmen kina..huhu:)

    kina rase kan kina macam awak lah maafkan orang xp dalam masa yang same..perasaan terguris terhiris 2 masih ade..huhu...macam kene belah ngan belati yang tajam kan..huhu

    salam kenal..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha , welcome :)
      Haa , kan ? Mmg susah kita nak hilangkan rasa sakit hati ni . Betul laa tu sakit dia mcm kena belah dgn belati yg tajam :p sakit sangat >,<

      Padam
  2. yang kedue kite sama, pendendam n susah nk maafkn org yg dah wat salah,hehe

    BalasPadam
  3. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    BalasPadam

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet