Khamis, 20 Disember 2012

Alhamdulillah :')

Assalamualaikum bloggerians ! ^^ long time no see yaa . Kinda miss all of you :) LOL


As we see , yesterday merupakan hari keluarnya result for PMR yang telah dinanti nantikan sekian lama . You know guys , penantian memang sesuatu yang sangat menyeksakan . ugh ! Okay , without babbling babbling I just want straight to the point . 

Malam sebelumnya tu that is hari Selasa malam Rabu aku tidur tersangatlah awal . Pukul 12:00 aku dah lena dibuai mimpi ngeri yang tak sudah sejak seminggu lalu . Okay awal laa tu kan pukul 12:00 bagi bebudak macam aku nih . LOL . Sakai much . And and aku dah bangun pukul 5 lebih . Awal kan . Pale hotak awak , siapa je yang boleh lena tidur kalau esok nya result keluar . Okay maybe ada . And ramai -.- Okay sakai lagi . Aku bangun pukul 5 tu pun bukan dengan kerelaan hati cuma sakit perut . Bayangkan dari pukul 5 tu sampai pukul 8 pagi aku asyik ulang alik ke toilet . Tahu tak betapa peritnya awal awal pagi dah kena marathon . TAHU TAKK ??!! Okay tak . And yang tak boleh blah lagi , aku muntah muntah . Haihh . Kenapalah mesti pagi tu . Kenapa hari lain aku sihat . Okay , Allah nak uji kan ;) And pagi tu aku rasa lemah sangat . Rasa tak nak pergi ambil result je . Tapi digagahkan jugak diri nih ,

And on my way to school , masa dalam kereta aku decide nak check via sms . And tepat jam 10 pagi aku hantar sms . Tak sampai 6 minit kut 'twitt' 'twitt' phone aku bunyi . And and and ... i read it and I smiled . Aku pandang ayah aku yang tengah drive . Ayah aku stop driving , and tengok message tu . And then he kiss and hug me tight . Alhamdulillah aku dapat 7A1B :) As on my target ! Dengan tangan menggigil aku hantar text dekat my mom . She replied 'tak boleh nak cakap sebab sebak sangat' :') ohh mom . Hahaha .

And bila dah sampai sekolah memang kelakar gilaa tengok mukan kengkawan yang tengah gelabah taik . And ramai jugak yang dah check via sms . Ada yang degil tak nak . Then mula lah gelabah cirit xD Okay sakai lagi and lagi . Lambat gilaaaaaaa kami semua tunggu slip from our beloved Bonda Pengetua :p 

*muka gelabah ke nih ? xD*
                                                           

Janji jam 11 tapi jam 12 baru result sampai , sebab ada kemalangan lori pasir terbalik masa Bonda otw nak ke Khir-Jo :/  It's okay asalkan penantian kami yang tersangatlah menyeksakan ini berakhir . Kami pun berlari lari anak *cehh padahal pecut* pergi masuk kelas . As we thought dah ada yang menjerit and suara tu tak lain tak bukan suara Wanie okay . Suara dia paling kuat . Kami yang dekat koop nih pun boleh dengar . Yelahh , siapa tak bangga bila dapat straight A's kan ;) *kenyit mata* 

Okay , ramai yang berkumpul depan kelas . And yang pelik asal diorang tak masuk . Kami pun rempuh jelah macam pemain rugby antarabangsa . Dapatkan cikgu Rosmah and my turn , masa cikgu tengah belek belek slip cari nama aku memang rasa cuak tu teramatlah sangat even dah tahu result berapa act . Cuak sebab mana tahu kalau kalau sms tu salah kan ? Okay and cikgu Rosmah jerit 'Liyanaaaaa' sambil main tarik tarik slip dengan cikgu *dalam hati cikgu nak kasi ke tak nak nih* and and and it's trueeeeeee ! I got 7A1B for my PMR . Alhamdulillah , even tak dapat straight A's pun at least target aku tercapai and aku bersyukur sangat :')

*my twin got straight A's . Congratulations for her ;)*

Actually tak sempat nak ambil gambar . Ramai gilaa yang dah blah . Aku nak dekat pukul 2 baru balik . Hewhew :3 Memang dah sikit sangat dah orang masa tu . Before I end this post , aku bersyukur sangat dengan apa yang aku dapat atas usaha aku selama 3 tahun nih . Memang lah ramai yang cakap ''alaa , PMR je pun , belum SPM lagi'' and then bila SPM nanti ''alaa , SPM je pun , belum dekat U lagi" euww sucks -.- For me I don't care . Terima kasih yang tak terhingga for my parents and teachers yang menjadi tulang belakang atas kejayaan aku , dan rakan rakan yang lain . Selalu beri sokongan dan pertolongan yang tak pernah kenal erti putus asa . And for all my friends too . Selalu beri support dekat aku bila aku rasa down . Beri tunjuk ajar , study group sana sini . Stay up tiap tiap hari . Alhamdulillah , akhirnya terbalas semua rasa penat lelah . Lepas nih SPM pulak . Still have a long journey okay ;) To all PMR students , congratulations to all of you okayy ! Toodles ~




0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet