Jumaat, 18 November 2011

PLEASE APPRECIATE IT :)




Assalamualaikum :)

Hmm . Seronok kan kalau kita menyayangi dan rasa disayangi . Even kita buruk mana sekalipun orang tu tetap terima kita . Banyak mana kesalahan yang kita buat , dia mesti maafkan kita . Dia tahu manusia tidak akan pernah lari dari membuat kesilapan . Even kesalahan yang kita buat tu , kalau itu yang terjadi dekat kita hati kita mesti sakit hanya DIA je yang mengetahui . Terima kasih kalau awak sayangkan saya . Saya tahu , ego saya tinggi . Saya tak layak pon nak bersama awak . Tapi awak tak kisah semua tu . Apa yang orang akan cakap , kata , awak biarkan je . Saya tak boleh nak sayang dekat awak macammana awak sayangkan saya . Sebab saya tak layak untuk disayangi oleh orang yang macam awak . Tapi saya nak awak tahu , walau apa pun yang terjadi saya tak akan pernah lupakan awak . Mana mungkinkan orang sebaik awak nie saya boleh lupakan ? Maafkan saya kalau saya tak sesempurna yang lain . Malam tu happy sangat bila saya dengan awak . Awak lain dari sebelum nie . Saya harap sangat masa bergerak dengan perlahan supaya saya sentiasa berada disisi awak . Tapi mustahil la kan sayang ? Malam yang indah tu berlalu jugak . Malam yang disaksikan bulan dan bintang-bintang yang sentiasa kita nantikan bila tibanya sang malam . Esoknya saya lalui hari-hari seperti biasa . Saya tunggu awak . Tapi awak takde jugak . Tapi takpe . Esok masih ada . Esoknya tu pulak saya tunggu awak lagi . Hmm . Sama jugak . Awak tak muncul-muncul . Takpelah awak . Awak busykan ? Saya tak kisah lah awak . Macamtu lah jugak dengan hari yang seterusnya sehingga sekarang dihiasi yang dengan detik-detik waktu yang bergerak mengikut putaran . Tidak berhenti . Awak ? Maafkan saya . Maafkan saya kerana selalu bersikap ego dekat awak . Hmm . Perempuan , biasa lah kan . Susah nak mengalah . Degil :) Hati keras :) Terima kasih awak sebab beri peluang untuk saya merasai kasih sayang dari awak . Terima kasih sangat-sangat :)

0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet