Khamis, 26 Januari 2012

Mungkin Suatu Hari Nanti :')

Assalamualaikum 

Ya , mungkin suatu hari nanti . Aku mendoakan itu .

*yess , my superhero's always awesome*
 
Kalau lah kau tahu isi hati sebenar aku . Tak dapat nak dibayangkan dengan kata-kata . Andainya aku diberi kekuatan untuk menyatakan isi hati yang dah lama aku pendam . Tak dapat nak dibayangkan dengan kata-kata . Orang kata , kalau suka sama suka , tak usah luahkan sudah pasti dapat dibaca dari hati ke hati . 

Eiii -.- Kenapa dengan aku ni . Mamai ke hapee ? Stop it . PLEASEEE . 

Kalau lah suatu hari nanti kita dapat bersua . Aku nak kau tahu . Aku sayang kau 'shopping complex' 

pssst : Hoi budakk :D aku post pasal kau ni ✿ ✿ 

0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet