Ahad, 22 Januari 2012

A week .

Assalamualaikum 

School holiday :) Awesome much ! Paling awesome bila homework cikgu bagi macam cuti sebulan . Aww ~ Tak tau lah boleh siapkan ke tak . Memang cuti ni dah plan macam-macam . Pening pening . so what's up all bloggers ? muehehe . okay laa , in this post I want to share something dengan orang-orang yang open their mind . hmm , beberapa bulan yang lepas masa online . tiba-tiba ada sorang mamat ni yang agak kerek bagi aku tegur 'hai . ngh wt pew tuww?' and kebetulan time tu aku busy tengah berblogging and seriously aku lupa nak reply in facts aku ingatkan aku dah reply chat dia tu . lepas aku habis blogging back to the facebook and he was offline . aku bukak la profile dia sebab memang aku tak kenal dia la kan . rasanya , baru berapa minggu approve mamat tu . terbaca status dia yang latest agak-agak beberapa minit sebelum dia offline . 'tu lerw org zamn sekrg , bajet jerw . org tegur bknnye nk bls' and i was like ' euww -.- annoying giler ' seriously la memang terasa la kan . memang khas ditujukan untuk aku lettuw . HAHAHA . tanpa melengahkan masa aku unfriend dia terus *rolling eyes* serve you right . since tadi , aku online banyak status yang 'berbunyi' macam ni 'ONLINE RAMAI . TApi satu owg pon tak tgor . BAPAK SOMBONG KORUNK Ni ! haha' Innocent laa bang ooi . 

 Kepada facebookers yang suka buat status macam tu , jangan la suka buat andaian sendiri . Fikir la logik sikit . Kenapa tak korang sendiri yang tegur semua yang online tu . Facebook . Ada je orang yang add orang semata-mata nak banyakkan friends list dia kan . Mustahil lah tak ada . And one more thing , tak semestinya orang yang online tu free . Maybe dia busy buat homework sambil online , buat assignment sambil online , main game sambil online and macam-macam lagi la . Korang sendiri pon tau kan . 
 
 Please , stop buat status yang bukan-bukan . Okay ? Facebook ni umum and ikut suka hati kita la nak buat apa kan asalkan jangan sampai menyusahkan orang lain . Bak kata Matluthfi90 'biar annoying jangan innocent' Muehehe  .



*tu dia Matlutfhi90 and Anwar Hadi* 

0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet