Sabtu, 14 Januari 2012

Thanks for understood me .

Assalamualaikum :)

and hai to them :)

Since two weeks tak update blog . Alaa , sapa jea yang kisah kan ? Bukan la , I'm just staying in a hostel . So tak ada masa nak update selalu . Again , sapa jea yang kisah kan ? ;D Hmm , orang cakap tahun baru lembaran baru kan ? Aku dapat rasakan sesuatu yang berlainan dekat diri aku tahun dari tahun lepas . Alhamdulillah kalau aku dah boleh berubah and kurangkan tabiat-tabiat yang tak berapa nak elok tu . Alaa , bukan nya tak elok sangat pon .

 Diri ini mulai mencapai ketengan setelah dapat mengikis kenangan-kenangan pahit sedikit demi sedikit dari ingatan . Yes , I'm saying about about friends . Dulu kami kawan . Tapi sekarang aku dah anggap dia macam abang aku sendiri . Abang yang sudi mendengar segala luahan hati ni . Abang yang sabar  when I'm not in a good mood . And abang yang ikhlas hulurkan bantuan tanpa diminta . Sounds annoying right ? HAHA . Biarlah nak jiwang sikit xD ops sorry . Ni bukan jiwang tapi serious . Okay ?

  Sekarang ia dah berbeza dari seorang kawan . Ia dah menjadi sahabat . Yes , sahabat lebih indah makna nya dari kawan . Facts . This is what I want . Benda yang aku cari selama ni . Bukan senang . Even bukan selalu kita dapat rasakan saat - saat macam ni . Saat dimana kita diberikan sepenuh perhatian , dia dengar tanpa bantahan dimana - mana . Malah saat dia sedar ada linangan air mata yang hampir mengalirkan , pantas dia suruh menyeka air mata tu . Annoying lagi kan ? Tapi ni lah yang terjadi dekat aku baru - baru ni . Aku bersyukur sangat dapat kenal dengan dia . Bersyukur sangat :') 

0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet