Jumaat, 23 Disember 2011

Encik Mimpi ! I dream of you :)


By Encik Mimpi

Assalamualaikum .

Cuba try dengar lagu by Encik Mimpi tu . Confirm cair punyalahh . Then go to Youtube and go to his channel . Banyak lagu dari dia . Alaa , confirm la ramai yang kenal right ? Diaa pon ada blog . Haa ! Tapi bukan tu soalnyee . Malam tadi aku dengar lagu ni . Sekali jee . Bila nak tidur tu suara dia terngiang - ngiang dekat telinga . Memang lewat aku tidur semalam sebab berangan lebih *jangan tanya aku berangan apa* Tup tap tup tap tap tup tapu tup tup dushh dushh kebabomm kuek kuekk aku terlena . 

 Tiba - tiba , terasa bahuku disentuh oleh seseorang . Lembut sangat sentuhan tu . Lantas aku bangun sambil mengusap-usap mataku yang masih sukar untuk dibuka luas . Terasa juga tanganku dipegang oleh seseorang . Pegangan yang sungguh erat . Tetapi kelembutan masih dapat dirasa . Mataku dipaksa juga untuk dibuka agar dapat melihat apa yang sedang terjadi terhadap diriku . Aku tergamam kerana dihadapanku berdirinya seorang lelaki yang sederhana tinggi sedang berkata sesuatu kepadaku . Tetapi , aku tidak pasti apa butir bicara yang dikatakan olehnya . Wajahnya juga tidak berapa jelas kelihatan . Yang pastinya seorang lelaki . Ya . Lelaki . Pegangan yang erat tadi mulai renggang . Sesusuk tubuh yang berdiri dihadapanku mulai kabur dan makin menghilang seperti angin . Aku tergamam sehinggakan aku tidak dapat berbuat apa-apa . Pandangan mulai gelap , sejuk dan kaku . Tiba-tiba ada suara yang datang entah dari mana berkata ''Encik Mimipi !!''

                                                                    *mimpi*



*boleh tak nak mimpi dia lagi*

*atau dia ni kee?* xDD

Yaa ! Semua tu hanyalah mimpi dan bukan realiti . Gilaa laa , kalau ada lelaki pegang tangan aku mesti aku tepis . Tapi dalam mimpi tu seriously aku memang tak boleh buat apa-apa . First time aku mimpi paling pelik macam tu . Macam kartun tau tak ! -.- Aku just adaptasi sikit jee penulisan dia macam novel supaya sedap dibaca . HAHA . But , sweet laa bagi aku *kening-kening* And suddenly , baru aku teringat yang aku lupa baca doa tidur -.-

0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet