Selasa, 27 Disember 2011

Inspiration .

Assalamualaikum .

*happy with you*
*sigh*

Alahai . Dah nak sekolah dah . Tadaa ! PMR -.- Huaaa ! Ya Allah . Takut nya . Hanya KAU yang tahu . Kalau 2012 tak ada PMR kan aman . Tak de lah aku hidup dalam ketakutan . Well , aku tak nak cakap pasal azam baru dah . Azam tahun lepas pon aku tak dapat tunaikan sepenuhnya lagi . Just half of it . Pasal preparation . Hmm , aku nak berubah kepada yang lebih baik . Cuti nie aku tak lah buang masa sangat . Kadang - kadang tu aku baca jugak buku for preparation untuk next year . Tak de lah blur sangat nanti . Finally , homework pon dah siap . Nanti tak payah terhegeh - hegeh baru kelam kabut nak buat .






 Seriously , aku memang nak fokus untuk next year . Aku tak nak cakap je . Aku nak aku mampu buat semua tu . Tak de lah aku nie cakap kosong je . Hmm , keadaan kesihatan aku pon bukan nya menentu sekarang nie . Masuk bulan nie je dua kali aku kena jumpa doktor . Hari - hari telan pil . Eiyakks ! -.- So , aku kena pandai - pandailah balancekan masa rehat and study aku . Haa ! Next year jugak aku tak buat timetable for study dah . Aku bukannya ikut pon . Habiskan kertas je . Bla bla bla bla . Kadang - kadang bila aku bosan and tak de mood nak study , aku nengok video Matluthfi90 and Anwar Hadi . Sebab video yang diorang buat banyak  bagi inspirasi dekat aku . Lepastu aku jadi rajin balik . HAHA . They're amazing . Okay done . Toodles :|  

0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet