Jumaat, 9 Disember 2011

STILL WAIT FOR MY SUPERSAVER ! :|

Assalamualaikum *smile

This typing specially for my SUPERDUPERSUPERSAVER . Even I know diaa tak akan baca pun kan . But I still type this entry for HIM . In hope , diaa akan baca jugak *berangan la minah nie  Hmm , for those sesiapa jea lahh yang baca entry nie , ada ke yang terasa yang aku nie actually secret admire diaa . Yeaa budak ! Aku nie secret admire kau . Aku tau kau tak tahu enn ? Aku nie dah lah pengecut . Aku berani tengok kau dari jauh jea . Aku tau kau dah ada your own partner . Tapi tak salah kan kalau kita berkawan ? Seriuosly , bila aku tegur kau dekat laman sesawang aku rasa macam aku nie dah spoil kan mood kau . Aku asyik terfikir yang *alamak , minah nie lagi* *hish diaa nie , kacau jea laa* Even , aku tau you're not that type of person . Tapi , entahlah . Bila aku nak tegur kau time kau update status kau dekat laman sesawang yang kau tengah bosan , benda benda macam tu terus datang dekat minda aku . And , at the same time automatically aku tak jadi nak tegur kau sebab aku takut semua tu betul which is aku akan spoilkan mood kau yang sedia ada . 


Dear my SUPERDUPERSUPERSAVER I miss you damn much >< Kenapa aku panggil kau SUPERDUPERSUPERSAVER ? Sebab bila aku tengah sedih or in a good mood , tengok gambar kau pun dah boleh ceriakan aku balik . Automatically . Seriously laa . You got the power :')

Kalau lah kau baca post aku nie , yess . . . and it's true . Kau lah SUPERSAVER yang aku maksudkan . Tolong lah terasa cik abang woiii ! 

0 Gosip-Gosip:

Catat Ulasan

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet