Selasa, 20 Disember 2011

Our Dreams

Assalamualaikum .

Hmm , masa sekolah rendah dulu cikgu - cikgu selalu tanya apa cita - cita kita bila besar nanti . HAHA . Miss that moment :') Lepastu , bila ada murid yang jawab 'belum fikir lagi' mulalah cikgu bebel bla bla bla bla bla . Especially murid lelaki , mesti ramai yang jawab macam tu . By the way , masa sekolah rendah dulu *hmm , sekolah rendah ke menengah ke sama jea pendirian aku* banyak cita - cita aku . I want to be a Teacher , Pakar Motivasi *sebab dulu - dulu aku suka cakap sorang - sorang depan cermin , hmm sekarang pon sama jugak* Actress , Novelis *sebab aku suka membaca* HAHA . Banyak sangat cita - cita . Tapi , bila ada orang tanya cita - cita aku apa , aku akan jawab 'Cikgu *kening kening*' Masa tu kecik lagi , alaa budak sekolah rendah . Heh ! Sekarang nie aku dah lain . Lebih open minded and matured *guruh* Cita - cita aku pon dah berubah . From a teacher , I want to be a Bussinesswomen . Ikut jejak ayah ;) Pendirian aku 'maybe' tetap . Tapi kita belum tahu lagi sejauh mana cita - cita dan impian yang kita harapkan itu tercapai . Walaupon kita dah berusaha tapi dah tak ada rezeki nak buat macam mana kan . Orang kata aku nie seorang yang berkarisma dan nampak matured . Tengkorak kome ! -.- Ingat lagi , masa sekolah rendah , kawan - kawan aku bila ada masalah dengan 'pakwe' diorang lah konon . Mesti cari aku . Mesti mintak pendapat aku and mesti suruh aku bantu . With reason , aku nie nampak macam seorang yang berpengalaman dalam hal - hal macam nie . Hehh ! *muntah - muntah* Tapi , sebagai kawan yang 'baik' aku bantu jea lah mereka yang memerlukan . Apa orang cakap 'bajet pandai , padahal hampeh' kan kan ? Takpelah asalkan diorang bahagia and aku pon bahagia jugak . Bahagia sebab berjaya memperdayakan mereka :D 

                                                        He's awesome and I knew it :)
                                                                 
p/s : impian aku *impian dengan cita-cita sangat lah berbeza maknanya . tak percaya google it and you will see the truth* dapat jumpa dengan kesemua admire aku and aku nak bagi tau diorang yang aku dah lama minat diorang *ada berani ka ?*

2 ulasan:

 

Copyright © 2011 Reserved to Make your dreams to reality
Design by Mr.Sepet